Hillerød
Bud
0
Åben
Flytning, fredag d. 15 marts *** kl. 9.30 – 10.00.

Fra
Bakkegade 15, 3 th. *** Hillerød. (Ingen elevator).
Til
Jensensvej 2, st. th. *** Hillerød.

Der vil begge steder være ca. 10 meter fra parkering til indgang i opgangen.
Hjælper ikke til ved selve flytningen. I skal stå for det hele her.

Når i ankommer på flyttedagen vil ALT hvad der er muligt være pakket i Flyttekasser/Plast/Tæpper og være klart til flytning.
Sofa + Lænestol vil vi dog gerne have jeres hjælp til. Skal pakkes godt ind inden transport. VIGTIGT.
Hvis dette ikke er en mulighed for jer, skal vi vide det i tilbuddet

Flytteadressen er en normal/let møbleret 2.5 værelse lejlighed på 73m2. Kun små og lette møbler. Ingen rigtig store tunge/massive ting.

Flyttedag er fredag den 15 marts *** fra kl. 9.30 – 10.00.
Får udleveret nøgler på den nye adresse, fredag den 15 marts kl. 10.30. Kan ikke komme ind i lejligheden før dette tidspunkt.

Har en Boxmadras. (B140xL200cm). Den skal ikke med til den nye adresse. Prøver at komme af med den inden flyttedagen.
Lykkes det ikke, skal i bærer madrassen ned og stilles den ved containerpladsen på fraflytter adressen. Med mindre i har en anden ide til bortskaffelse.

Inventar som skal flyttes.

15 - 20 Flyttekasser og 8 - 10 Plastkasser. (Med diverse)
5 – 10 Poser med Tøj/Dyner/Puder. (I kasser, hvis muligt).
10 - 15 Malerier/Billeder. (Største er B70xH90cm). (Pakket i plast/tæpper). (I kasser, hvis muligt).
4 - 5 små Borde, Skamler og Taburetter. (I kasser hvis muligt).
3 – 5 Gulvtæpper/Måtter. (Største 170x230cm). (Pakket i plast).
Stigereol. (Er i 3 dele, meget let).
2 stk. Havestole.
1 stk. 2 pers. Sofa. (Pakket ind i plast/tæpper). (Hjælp til dette)
1 stk. Lænestol. (Pakket ind i plast/tæpper). (Hjælpe til dette).
1 stk. Sofabord. (Pakket ind i plast/tæpper).
1 stk. Puf.
1 stk. Spisebord + 2 stk. Spisebordsstole. (Skilt ad og pakket ind i plast/tæpper. Stole pakket ind i plast).
1 stk. Cafebord i marmor. (60cm i diameter). (Pakket ind i plast/tæpper).
1 stk. Konsolbord. (120Bx35Dx75H. (Med hylder. Ikke massivt træ. Meget let).
1 stk. Skrivebord. (Skilt ad og pakket ind i plast/tæpper).
1 stk. Kontorstol.
1 stk. Sengebord. (Pakket ind i plast/tæpper).
1 stk. Kommode. (Træ. Lille og let).
1 stk. Gulvlampe. (Pakket ind i plast).
1 stk. Mikroovn. (Er i kasse).
1 stk. Støvsuger. (Er i kasse).
1 stk. Kaffemaskine. (Er i kasse).
1 stk. 42” Tv. (Er i kasse).
1 stk. Pc Skærm. (Er i kasse).
1 stk. Pc. (Er i kasse).
Diverse Bordlamper. (Er i kasser).
Solparasol. Tørrestativ. Skostativ. Lille Rullebord. Gulvmoppe og Diverse småting.
Der kan være lidt mindre på selve flyttedagen.

Ønsker som udgangspunkt en fast aftalt pris inkl. forsikring. moms O.S.V. og uden div. pludselige overraskelser.
Indhenter flere tilbud. Så der kan gå lidt tid før i får en tilbagemelding.

ALT kontakt pr. mail til start.
Telefon kommer i brug, når vi laver en fast aftale.

Er min mor i skal flytte for her. Folkepensionist. Jeg ordner bare alt det tekniske.

Ser frem til at høre fra jer.
David E.
    

Indsendt d.10/02/2019
Udføres d.15/3/2019
Fleksibel udførelsesdato?
Nej
Etage hvor der flyttes fra:
3 sal
Elevator?
Nej
Etage hvor der flyttes til:
Stue
Elevator?
Nej
Boligstørrelse (m2)
73
Møbelmængde:
Normalt møbleret
Antal værelser
2,5
Følgende flytteservices ønskes:
Transport & nedbæring/opbæring
Antal flyttekasser
30
Log ind eller tilmeld for at tilføje eller byde på opgaver.