Vilkår

FlytteBud.dk er en portal for private og firmaer, som søger tilbud på udførelse af opgaver indenfor flytninger. Dette sker ved at opgaveopretteren, tilføjer en opgave og opretter sig som bruger for derefter at få tilbud på deres opgaver. Når du opretter en opgave vedstår du at have læst og forstået vores betingelser. 

Persondatapolitk

For at du kan indgå indhente tilbud på vores portal, har vi brug for følgende oplysninger: navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere vores service til dig.

Personoplysningerne registreres hos Alion Deals IVS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Ved angivelse af din e-mail adresse og dit telefonnummer i forbindelse med din registrering på FlytteBud.dk, accepterer du, at FlytteBud.dk må videregive disse oplysninger til serviceleverandører, så de kan sende dig informationer om deres tilbud.

I forbindelse med at forbedre vores service og forbedringer af vores forretningsdrift har vi brug for at kunderne fortæller om sin oplevelse, hvilket man kan få en invitation på. Derfor kan det ske, at vi videregiver din e-mail og dit navn til Trustpilot.

Som registreret hos Alion Deals IVS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til tlf. 53 551 551 eller info@findservice.dk.

Fortrydelsesret 

På køb af serviceydelser er der ikke fortrydelsesret. 

 

For flyttemænd

Kære flyttemand, 
Vi glæder os til at tilbyde dit firma spændende opgaver.
Det er gratis at være medlem af vores portal, men vi skal kunne tjene et lille beløb for at kunne dække udgifterne og holde portalen kørende. Vores indtjening kommer i takt med at dit firma også tjener penge. Derfor tager vi en kommission på blot 8% af de opgaver du vinder.
Derudover tilbyder vi andre tjenester på portalen, med henblik på at gøre det nemmere for dit firma at øge jeres omsætning og bygge et godt online ry.  
 
Herunder kan I se en liste over de tjenester I kan benytte på vores portal med priserne.
 
Prisliste 
At sende budbesked til kunden: gratis
Minimum bud på en opgave: 1500 kr.
Kommission når buddet er minimum eller derunder: 30%
Kommission når buddet er over 1500 kr.: 8%
Køb af kontaktinformationer: 199 kr.
Sende privatbesked til kunden udover budbesked: 20 kr.
Placere bud: GRATIS. Dog har vi desværre oplevet, at et pr. af vores samarbejdspartnere har misbrugt nogle smuthuller for at undgå at betale komission, derfor vil vi pålægge gebyre for at byde, såfremt denne slags opførsel bliver opdaget. Når det sker vil det ikke længere være gratis at byde på opgaver længere. Her vil priserne blive pålagt individuelt (fra 15 kr.) for den enkelte flyttemand-profil, og den dårlige opførsel bliver ved bliver profilen lukket ned.

Minimum saldo: Du skal som minimum have 500 kr. på din konto, for at kunne byde på opgaver. Det er for at sikre, at der vil være saldo nok på din konto, så der kan trækkes kommission såfremt du vinder de opgaver du har budt på. 



Inviter en gammel kunde, der ikke er anskaffet gennem vores portal for at få bedømmelse: 99 kr.
Vi forbeholder os retten til at ændre priserne, så frem vi finder det nødvendigt.
 
Det at drive en portal
Som indikeret før, koster det penge i lønninger, annonceringer, udvikling og m.m. for at holde en portal kørende, prøver vi at holde det maksimalt fair overfor vores samarbejdspartnere, ved at kræve betaling kun når man først har fået noget ud af portalen. Vi har derfor forholdsregler for at kunne sikre os, vores andel af transaktionen og har dermed lukket alle smuthuler for at sikre os at ingen kan komme udenom vores systemer.
 
Konsekvenser ved snyd
Vi har sikret os for snyd ved  bl.a. at have fuld overblik over samtlige forespørgsler der kommer ind og derefter lave en opfølgning med kunderne der sender disse forespørgsler. Vi opfordrer til at vores samarbejdspartner viser anstændighed i samarbejdet og vi har derfor nul-tolerance for snyd og forbeholder os retten til at udelukke firmaer, der vil snyde med kommission eller andre tjenester på portalen og herefter tilbageholder vi restsaldo, der måtte være indestående på det respektive firmaprofiler.  

Vi har desværre oplevet, at et pr. af vores samarbejdspartnere har misbrugt nogle smuthuller for at undgå at betale komission, derfor vil vi pålægge gebyre for at byde, såfremt denne slags opførsel bliver opdaget. Når det sker vil det ikke længere være gratis at byde på opgaver længere. Her vil priserne blive pålagt individuelt (fra 15 kr.) for den enkelte flyttemand-profil, og den dårlige opførsel bliver ved bliver profilen lukket ned.

Kommission

Det er 100% gratis for kunder at indhente tilbud og oprette sig på FlytteBud.dk. Det er ligeledes gratis for fagmænd at oprette sig og afgive tilbud på opgaverne. Det er først når fagmænd vinder en opgave, at der bliver trukket en komission på 8% ekskl. moms pr. opgave. Fagmænd kan ved budgivning skrive til brugere gratis også, hvor de kan specificere deres bud (budbesked). Vi har dog tilføjet en funktion, hvor man kan sende en special besked, når der absolut er behov for det. For at der skal sendes besked, kun når der er behov for det, har vi besluttet at der skal være et lille gebyr på 20 kr. inkl. moms, når fagmænd vil sende en ekstra specialbesked til kunden. 

Budgivning 

Det er et krav af fagmænd, at der skal afgives samlet tilbud der dækker alle omkostninger for kunden. 

Bedømmelser

Det er kun kunder som har hyret et firma, der kan give bedømmelser. Det er strengt forbudt at oprette falske profiler og afgive falske bedømmelser. 

Udelukkelse 

Det er strengt forbudt aaf fagmænd at snyde med kommissionen og bedømmelser. Begge dele kan medføre udelukkelse med ingen krav om tilbagebetaling af indestående saldo.